:
x
Auto Styl Sp. z o.o.
 




Ford TRANSIT | Dane techniczne - Transit Van

Ford Transit van SWB - dach niski

alt



Ford Transit van SWB - dach średni

alt




Wymiary (mm)

 
Van - krótki rozstaw osi (SWB), dach niski
Przedni napęd
Van - krótki rozstaw osi (SWB), dach średni
Przedni napęd
A Długość całkowita (bez tylnego stopnia) 4863 4863
B Szerokość całkowita (z lusterkami/bez lusterek) 2374/1974 2374/1974
C Wysokość całkowita* 1989-2070 2304-2385
D Zwis przedni 933 933
E Rozstaw osi 2933 2933
F Zwis tylny 997 997
G Szerokość drzwi bocznych 1030 1030
H Szerokość drzwi tylnych 1540 1540
I Szerokość między nadkolami 1390 1390
J Wysokość drzwi tylnych 1370 1666
K Maks. szerokość przedziału tylnego 1762 1762
L Wysokość drzwi bocznych 1352 1600
M Wysokość przedziału tylnego 1430 1745
N Maksymalna długość przedziału tylnego 2582 2582
O Wysokość progu załadunku* 538-619 538-619
P Objętość przedziału tylnego 6.55/5.62 (m3) 7,94/6,18 (m3)
Średnica zawracania (m)
Pomiędzy krawężnikami 10,8 10,8
Pomiędzy ścianami 11,4 11,4

Wszystkie wymiary (w mm) dotyczą modeli z podstawowym wyposażeniem i nie uwzględniają wyposażenia dodatkowego. Możliwe niewielkie odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. 'Podane wartości wysokości określają zakres od minimum (dla wersji o najniższej ładowności z obciążeniem) do maksimum (dla wersji o najwyższej ładowności bez obciążenia). Ilustracje na tych stronach mają wyłącznie charakter poglądowy.



Masy

  Napęd Ładowność (kg) Dop. masa całk. (kg) Masa własna mini­ malna (kg)' Nośność -os przednia (kg)1' Masa własna -oś przednia (kg) Nośność - oś tylna (kg)1' Masa własna - oś tylna (kg)21 Przełoże­ nie prze­ kładni głównej Max. masa zespołu pojazdów (kg) Zużycie paliwa (1/100 km)* co2*
A B C D
260 SWB van - dach niski
2.2 TDCi 85 KM FWD 976 2600 1624 1450 1046 1475 578 4,23 4500 9,3 7,4 8,1 214
2.2 TDCi 115 KM FWD 968 2600 1632 1450 1055 1475 577 4,36 4600 9,9 7,0 8,1 213
2.2 TDCi 140 KM FWD 965 2600 1635 1450 1057 1475 578 4,36 4600 9,9 7,0 8,1 213
280 SWB van - dach niski
2.2 TDCi 85 KM FWD 1176 2800 1624 1450 1046 1650 578 4,23 4500 9,3 7,4 8,1 214
2.2 TDCi 115 KM FWD 1168 2800 1632 1450 1055 1650 577 4,36 4800 9,9 7,0 8,1 213
2.2 TDCi 140 KM FWD 1165 2800 1635 1450 1057 1650 578 4,36 4800 9,9 7,0 8,1 213
330 SWB van - dach niski
2.2 TDCi 115 KM FWD 1630 3300 1670 1700 1068 2150 602 4,93 4500 9,9 7,2 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1627 3300 1673 1700 1070 2150 603 4,93 5300 9,9 7,2 8,2 216
260 SWB van - dach średni
2.2 TDCi 85 KM FWD 951 2600 1649 1450 1050 1475 599 4,23 4500 9,3 7,4 8,1 214
2.2 TDCi 115 KM FWD 942 2600 1658 1450 1060 1475 598 4,36 4600 9,9 7,0 8,1 213
2.2 TDCi 140 KM FWD 939 2600 1661 1450 1062 1475 599 4,36 4600 9,9 7,0 8,1 213
280 SWB van - dach średni
2.2 TDCi 85 KM FWD 1151 2800 1649 1450 1050 1650 599 4,23 4500 9,3 7,4 8,1 214
2.2 TDCi 115 KM FWD 1142 2800 1658 1460 1050 1650 598 4,36 4800 9,9 7,0 8,1 213
2.2 TDCi 140 KM FWD 1139 2800 1661 1450 1060 1650 599 4,36 4800 9,9 7,0 8,1 213
330 SWB van - dach średni
2.2 TDCi 115 KM FWD 1604 3300 1696 1700 1073 2150 623 4,93 5300 9,9 7,2 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1602 3300 1698 1700 1075 2150 623 4,93 5300 9,9 7,2 8,2 216
'A = Zużycie paliwa w cyklu miejskim; B = Zużycie paliwa poza miastem; C = Zużycie paliwa średnie; D = Emisja C02 (g/km). Wszystkie wartości emisji C02 (dotyczące średniego zużycia) oraz zużycia paliwa, podawane odpowiednio w g/km oraz w 1/100 km, pochodzą z oficjalnych testów, wykonywanych zgodnie z ostatnią poprawką do Dyrektywy 80/1288/EEC. Podane w tabeli wartości zużycia paliwa i emisji C02 nie stanowią gwarancji uzyskania takich samych wskaźników dla modeli opisywanych w niniejszej publikacji. Wszystkie wartości pochodzą z testów, którym poddawane były pojazdy ze standardowymi kołami i wyposażeniem. Obręcze i opony niestandardowe mogą mieć wpływ na zużycie paliwa i emisję spalin. Podane wartości odnoszą się do samochodów badanych bez dodatkowego ładunku, a więc nie odzwierciedlają efektu obciążęnia samochodu, który ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję C02. Maksymalna masa zespołu pojazdów - całkowita masa pojazdu holującego wraz z przyczepą i jej ładunkiem. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu, obejmująca sam pojazd z wyposażeniem, ładunek, paliwo, olej, płyny w układach oraz kierowcę i pasażerów. *Masa własna minimalna - masa pojazdu gotowego do drogi, z niezbędnym wyposażeniem, paliwem i płynami w układach, ale bez ładunku, kierowcy i pasażerów. Wszystkie wartości podane w niniejszym katalogu dotyczą wersji podstawowych z minimalnym wyposażeniem. Wersje Trend lub Sport mają większą masę własną i w konsekwencji mniejszą ładowność ze względu na bogatsze wyposażenie standardowe. Możliwe są odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. "Ładowność = Dopuszczalna masa całkowita pomniejszona o masę własną minimalną pojazdu. 1>Nośność osi - maksymalna, technicznie dopuszczalna przez producenta masa, którą może być obciążona dana oś. 2>Masa własna dla osi - część masy własnej pojazdu przypadającej na daną oś. SWB = Krótki rozstaw osi; MWB = Średni rozstaw osi; LWB = Długi rozstaw osi; SRW = Pojedyncze koła tylne; DRW = Bliźniacze koła tylne; EL = Przedłużone nadwozie; FWD = Przedni napęd; RWD = Tylny napęd; AWD = napęd na 4 koła.



Ford Transit van MWB - dach niski

alt



Ford Transit van MWB - dach średni

alt



Ford Transit kombi MWB - dach wysoki

alt



Wymiary (mm)

    Van - średni rozstaw osi (MWB), dach niski (MWB)
Przedni napęd
Van - średni rozstaw osi (MWB), dach niski (MWB) Van - średni rozstaw osi (MWB), dach wysoki
Przedni napęd Tylny napęd Przedni napęd Tylny napęd
A Długość całkowita (bez tylnego stopnia) 5230 5230 5230 5230 5230
  Długość całkowita (bez tylnego stopnia) dla wersji z silnikiem 3.2 200 KM - - 5301 - 5301
B Szerokość całkowita (z lusterkami/bez lusterek) 2374/1974 2374/1974 2374/1974 2374/1974 236741974
C Wysokość całkowita 1995-2056 2310-2371 2374-2390 2546-2601 2604-2620
D Zwis przedni 933 933 933 933 933
E Zwis przedni dla wersji z silnikiem 3.2 200 KM - - 1004 - 1004
F Rozstaw osi 3300 3300 3300 3300 3300
F Zwis tylny 997 997 997 997 997
G Szerokość drzwi bocznych 1250 1250 1250 1250 1250
H Szerokość drzwi tylnych 1540 1540 1540 1540 1540
I Szerokość między nadkolami 1390 1390 1390 1390 1390
J Wysokość drzwi tylnych 1370 1666 1566 1896 1796
K Maksymalna szerokość przestrzeni ładunkowej 1762 1762 1762 1762 1762
L Wysokość drzwi bocznych 1352 1600 1500 1600 1600
M Wewn. wysokość przestrzeni ładunkowej 1430 1745 1645 1985 1885
N Maks. długość przestrzeni ładunkowej 2949 2949 2949 2949 2949
O Wysokość progu załadunku 535-596 535-596 699-715 541-596 699-715
P Objętość przestrzeni ładunkowej 7,44/6,45 (m3) 9,07/7,78 (m3) 8,55/7,34 (m3) 10,31/8,85 (m3) 9,79/8,40 (m3)
Średnica zawracania (m)
Pomiędzy krawężnikami 11,9 11,9 11,9 11,9 11,9
Pomiędzy ścianami 12,5 12,5 12,5 12,5 12,5

Wszystkie wymiary (w mm) dotyczą modeli z podstawowym wyposażeniem i nie uwzględniają wyposażenia dodatkowego. Możliwe niewielkie odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. 'Podane wartości wysokości określają zakres od minimum (dla wersji o najniższej ładowności z pełnym obciążeniem) do maksimum (dla wersji o najwyższej ładowności bez obciążenia). Ilustracje na tych stronach mają wyłącznie charakter poglądowy. Objętość przestrzeni ładunkowej podano w m3 wg SAE/VDA. Metoda VDA - stosowana przez Verbund der Automobil Industrie (VDA) w Niemczech. Pomiar kubatury metodą VDA polega na zliczeniu ilości 1-litrowych „cegiełek" o wymiarach 200x100x50 mm mieszczących się w przedziale ładunkowym. Metoda SAE (Society of Automotive Engineers) polega na zmierzeniu objętości materiału drobnoziarnistego (np. żwiru lub ryżu) mieszczącego się w przedziale ładunkowym. Ford preferuje metodę VDA jako bardziej realistyczną przy pomiarach użytecznej kubatury wewnętrznej.


Masy


Napęd Ładowność (kg) Dop. masa całk. (kg) Masa własna mini­ malna (kg)* Nośność - oś przednia (kg)" Masa własna - oś przednia (kg) Nośność - oś tylna (kg)" Masa własna - oś tylna (kg)2' Przełoże­ nie prze­ kładni głównej Maks. masa zespołu pojazdów (kg) Zużycie paliwa (1/100 km)* co2*
A B C D
280 MWB van - dach niski
2.2 TDCi 85 KM FWD 1099 2800 1701 1500 1094 1650 607 4,23 4500 9,3 7,4 8,1 214
2.2 TDCi 115 KM FWD 1090 2800 1710 1500 1104 1650 606 4,36 5200 9,9 7,0 8,1 213
2.2 TDCi 140 KM FWD 1087 2800 1713 1500 1106 1650 607 4,36 5200 9,9 7,0 8,1 213
300 MWB van - dach niski
2.2 TDCI 85 KM FWD 1299 3000 1701 1600 1094 1760 607 4,23 4500 9,3 7,4 8,1 214
2.2 TDCi 115 KM FWD 1290 3000 1710 1600 1104 1760 606 4,36 5200 9,9 7,0 8,1 213
2.2 TDCi 140 KM FWD 1287 3000 1713 1600 1106 1760 607 4,36 5200 9,9 7,0 8,1 213
350 MWB van - dach niski
2.2 TDCi 115 KM FWD 1742 3490 1748 1750 1117 2250 631 4,93 5500 10,0 7,3 8,3 219
2.2 TDCi 140 KM FWD 1739 3490 1751 1750 1119 2250 632 4,93 5500 10,0 7,3 8,3 219
280 MWB van - dach średni
2.2 TDCi 85 KM FWD 1073 2800 1727 1500 1100 1650 627 4,23 4500 9,4 7,5 8,2 215
2.2 TDCi 115 KM FWD 1065 2800 1735 1500 1109 1650 628 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
2.2 TDC1140 KM FWD 1062 2800 1738 1500 1111 1650 627 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
300 MWB van - dach średni
2.2 TDCi 85 KM FWD 1273 3000 1727 1600 1100 1760 627 4,23 4500 9,4 7,5 8,2 216
2.2 TDCi 115 KM FWD 1265 3000 1735 1600 1109 1760 626 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1262 3000 1738 1600 1111 1760 627 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
350 MWB van - dach średni
2.2 TDCi 115 KM FWD 1717 3490 1773 1750 1122 2250 651 4,93 5500 10,0 7,3 8,3 219
2.2 TDCi 140 KM FWD 1714 3490 1776 1750 1124 2250 651 4,93 5500 10,0 7,3 8,3 219
2.4 TDCi 100 KM RWD 1572 3490 1918 1750 1126 2250 792 4,78 5500 11,6 8,4 9,6 253
2.4 TDCi 100 KM RWD 1572 3490 1918 1750 1126 2250 792 5,11 6000 12,7 9,2 10,5 277
2.4 TDCi 115 KM RWD 1558 3490 1932 1750 1138 2250 794 3,73 5500 10,9 8,2 9,2 243
2.4 TDCi 115 KM RWD 1558 3490 1932 1750 1138 2250 794 4,27 6290 12,8 8,8 10,3 271
2.4 TDCi 140 KM RWD 1538 3490 1952 1750 1141 2250 811 3,73 6000 11,8 8,5 9,7 257
2.4 TDCi 140 KM RWD 1538 3490 1952 1750 1141 2250 811 4,27 6290 12,9 8,9 10,4 274
2.4 TDCi 140 KM AWD 1458 3490 2032 1750 1212 2250 820 4,27 6290 13,9 9,6 11,2 296
3.2 TDCi 200 KM RWD 1462 3490 2028 1750 1211 2250 817 3,58 6000 13,1 8,7 10,3 272
3.2 TDCi 200 KM RWD 1462 3490 2028 1750 1211 2250 817 4,10 6290 14,7 9,4 11,4 300
280 MWB van - dach wysoki
2.2 TDCi 85 KM FWD 1051 2800 1749 1500 1104 1650 645 4,23 4500 9,4 7,5 8,2 216
2.2 TDCi 115 KM FWD 1042 2800 1758 1500 1114 1650 644 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1039 2800 1761 1500 1116 1650 645 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
300 MWB van - dach wysoki
2.2 TDCi 85 KM FWD 1251 3000 1749 1600 1104 1760 645 4,23 4500 9,4 7,5 8,2 216
2.2 TDCi 115 KM FWD 1242 3000 1758 1600 1114 1760 644 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1239 3000 1761 1600 1116 1760 645 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216

'A = Zużycie paliwa w cyklu miejskim; B = Zużycie paliwa poza miastem; C = Zużycie paliwa średnie; D = Emisja C02 (g/km). Wszystkie wartości emisji C02 (dotyczące średniego zużycia) oraz zużycia paliwa, podawane odpowiednio w g/km oraz w 1/100 km, pochodzą z oficjalnych testów, wykonywanych zgodnie z ostatnią poprawką do Dyrektywy 80/1288/EEC. Podane w tabeli wartości zużycia paliwa i emisji C02 nie stanowią gwarancji uzyskania takich samych wskaźników dla modeli opisywanych w niniejszej publikacji. Wszystkie wartości pochodzą z testów, którym poddawane były pojazdy ze standardowymi kołami i wyposażeniem. Obręcze i opony niestandardowe mogą mieć wpływ na zużycie paliwa i emisję spalin. Podane wartości odnoszą się do samochodów badanych bez dodatkowego ładunku, a więc nie odzwierciedlają efektu obciążęnia samochodu, który ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję C02. Maksymalna masa zespołu pojazdów - całkowita masa pojazdu holującego wraz z przyczepą i jej ładunkiem. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu - obejmuje sam pojazd z wyposażeniem, ładunek, paliwo, olej, płyny w układach oraz kierowcę i pasażerów. *Masa własna minimalna- masa pojazdu gotowego do drogi, z niezbędnym wyposażeniem, paliwem i płynami w układach, ale bez ładunku, kierowcy i pasażerów. Wszystkie wartości podane w niniejszym katalogu dotyczą wersji podstawowych z minimalnym wyposażeniem. Wersje Trend mają większą masę własną i w konsekwencji mniejszą ładowność ze względu na bogatsze wyposażenie standardowe. Możliwe są odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. "Ładowność = Dopuszczalna masa całkowita pomniejszona o masę własną minimalną pojazdu. "Nośność osi - maksymalna, technicznie dopuszczalna przez producenta masa, którą może być obciążona dana oś. 2)Masa własna dla osi - część masy własnej pojazdu przypadającej na daną oś. SWB = Krótki rozstaw osi; MWB = Średni rozstaw osi; LWB = Długi rozstaw osi; SRW = Pojedyncze koła tylne; DRW = Bliźniacze koła tylne; EL = Przedłużone nadwozie; FWD = Przedni napęd; RWD = Tylny napęd. AWD = Napęd na 4 koła. 'Niski dach dla vanów MWB jest opcją, dostępną razem z drzwiami suwanymi po obydwu stronach. Uwaga: Powyższe dane dotyczące wersji 350 odnoszą się do standardowej osi przedniej 1750 kg. W przypadku opcjonalnej osi przedniej o dop. nośności 1850 kg, masa własna na oś przednią zwiększy się o ok. 6 kg. Szczegóły prosimy sprawdzić w najbliższym Centrum Pojazdów Dostawczych.



Ford Transit - van LWB, średni dach

alt


Ford Transit - van LWB, wysoki dach

alt



Wymiary (mm)

    Van - długi rozstaw osi (LWB), dach średni Van - długi rozstaw osi (LWB), dach wysoki
Przedni napęd Tylny napęd Przedni napęd Tylny napęd
A A Długość całkowita (bez tylnego stopnia) 5680 5680 5680 5680
  Długość całkowita (bez tylnego stopnia) dla wersji z silnikiem 3.2 200 KM - 5751 - 5751
B B Szerokość całkowita (z lusterkami/bez lusterek) 2374/1974 2374/1974 2374/1974 2374/1974
C C Wysokość całkowita 2326-2381 2384-2403 2543-2599 2602-2619
D D Zwis przedni 933 933 933 933
  Zwis przedni dla wersji z silnikiem 3.2 200 KM - 1004 - 1004
E E Rozstaw osi 3750 3750 3750 3750
F F Zwis tylny 997 997 997 997
G G Szerokość drzwi bocznych 1250 1250 1250 1250
H H Szerokość drzwi tylnych 1540 1540 1540 1540
I 1 Szerokość między nadkolami 1390 1390 1390 1390
J J Wysokość drzwi tylnych 1666 1566 1896 1796
K K Maksymalna szerokość przestrzeni ładunkowej 1762 1762 1762 1762
L L Wysokość drzwi bocznych 1600 1500 1600 1500
M M Wewn. wysokość przestrzeni ładunkowej 1745 1645 1985 1885
N N Maks. długość przestrzeni ładunkowej 3399 3399 3399 3399
O O Wysokość progu załadunku 538-593 697-711 538-593 697-713
P P Objętość przestrzeni ładunkowej 10,45/8,97 (m3) 9,85/8,45 (m3) 11,89/10,20 (m3) 11,29/9,69 (m3)
Średnica zawracania (m)
Pomiędzy krawężnikami 13,3 13,3 13,3 13,3
Pomiędzy ścianami 14,3 14,3 14,3 14,3

Wszystkie wymiary (w mm) dotyczą modeli z podstawowym wyposażeniem i nie uwzględniają wyposażenia dodatkowego. Możliwe niewielkie odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. 'Podane wartości wysokości określają zakres od minimum (dla wersji o najniższej ładowności z pełnym obciążeniem) do maksimum (dla wersji o najwyższej ładowności bez obciążenia). Ilustracje na tych stronach mają wyłącznie charakter poglądowy. Objętość przestrzeni ładunkowej podano w m3 wg SAE/VDA. Metoda VDA - stosowana przez Verbund der Automobil Industrie (VDA) w Niemczech. Pomiar kubatury metodą VDA polega na zliczeniu ilości 1-iitrowych „cegiełek" o wymiarach 200x100x50 mm mieszczących się w przedziale ładunkowym. Metoda SAE (Society of Automotive Engineers) polega na zmierzeniu objętości materiału drobnoziarnistego (np. żwiru lub ryżu) mieszczącego się w przedziale ładunkowym. Ford preferuje metodę VDA jako bardziej realistyczną przy pomiarach użytecznej kubatury wewnętrznej.


Masy


Napęd Ładowność (kg) Dop. masa całk. (kg) Masa własna mini­ malna (kg)* Nośność - oś przednia (kg)" Masa własna - oś przednia (kg) Nośność - oś tylna (kg)" Masa własna - oś tylna (kg)2' Przełoże­ nie prze­ kładni głównej Maks. masa zespołu pojazdów (kg) Zużycie paliwa (1/100 km)* co2*
A B C D
300 LWB van - dach średni
2.2 TDCi 85 KM FWD 1208 3000 1792 1600 1125 1760 667 4,23 4500 9,4 7,5 8,2 216
2.2 TDCi 115 KM FWD 1199 3000 1801 1600 1135 1760 666 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1196 3000 1804 1600 1137 1760 667 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
350 LWB van - dach średni
2.2 TDCi 115 KM FWD 1651 3490 1839 1750 114 2250 691 4,93 5500 10,1 7,4 8,4 222
2.2 TDCi 140 KM FWD 1648 3490 1842 1750 1150 2250 692 4,93 5500 10,1 7,4 8,4 222
2.4 TDCi 100 KM RWD 1545 3490 1945 1750 1165 2250 780 4.78 5500 11,7 8,5 9,7 256
2.4 TDCi 100 KM RWD 1545 3490 1945 1750 1165 2250 780 5,11 6000 12,8 9,3 10,6 280
2.4 TDCi 115 KM RWD 1531 3490 1959 1750 1177 2250 782 3,73 5500 10,9 8,2 9,2 243
2.4 TDCi 115 KM RWD 1531 3490 1959 1750 1177 2250 782 4,27 6000 12,8 8,8 10,3 271
2.4 TDCi 140 KM RWD 1511 3490 1979 1750 1180 2250 799 3,73 6000 11,8 8,5 9,7 257
2.4 TDCi 140 KM RWD 1511 3490 1979 1750 1180 2250 799 4,27 6290 12,9 8,9 10,4 274
2.4 TDCi 140 KM AWD 1431 3490 2059 1750 1251 2250 808 4,27 6290 13,9 9,6 11,2 296
3.2 TDCi 200 KM RWD 1435 3490 2055 1750 1250 2250 805 3.58 6000 13,1 8,7 10,3 272
3.2 TDCi 200 KM RWD 1435 3490 2055 1750 1250 2250 805 4.10 6290 14,7 9,4 11,4 300
300 LWB van - dach wysoki
2.2 TDCi 85 KM FWD 1180 3000 1820 1600 1132 1760 688 4,23 4500 9,4 7,5 8,2 216
2.2 TDCi 115 KM FWD 1172 3000 1828 1600 1142 1760 686 4,36 5200 10,0 7,1 8,2 216
2.2 TDCi 140 KM FWD 1169 3000 1831 1600 1144 1760 687 4,36 5200 10,0 7,4 8,2 216
350 LWB van - dach wysoki
2.2 TDCi 115 KM FWD 1623 3490 1867 1750 1155 2250 712 4,93 5500 10,1 7,4 8,4 222
2.2 TDCi 140 KM FWD 1620 3490 1870 1750 1157 2250 713 4,93 5500 10,1 7,4 8,4 222
2.4 TDCi 100 KM RWD 1518 3490 1972 1750 1172 2250 800 4,78 5500 11,7 8,5 9,7 256
2.4 TDCi 100 KM RWD 1518 3490 1972 1750 1172 2250 800 5,11 6000 12,8 9,3 10,6 280
2.4 TDCi 115 KM RWD 1503 3490 1987 1750 1184 2250 803 3,73 5500 10,9 8,2 9,2 243
2.4 TDCi 115 KM RWD 1503 3490 1987 1750 1184 2250 803 4,27 6000 12,8 8,8 10,3 271
2.4 TDCi 140 KM RWD 1484 3490 2006 1750 1187 2250 819 3,73 6000 11,8 8,5 9,7 257
2.4 TDCi 140 KM RWD 1484 3490 2006 1750 1187 2250 819 4,27 6000 12,9 8,9 10,4 274
2.4 TDCi 140 KM AWD 1403 3490 2087 1750 1258 2250 829 4,27 6290 13,9 9,6 11,2 296
3.2 TDCi 200 KM RWD 1407 3490 2083 1750 1257 2250 826 3,58 6000 13,1 8,7 10,3 272
3.2 TDCi 200 KM RWD 1407 3490 2083 1750 1257 2250 826 4,10 6290 14,7 9,4 11,4 300

"A = Zużycie paliwa w cyklu miejskim; B = Zużycie paliwa poza miastem; C = Zużycie paliwa średnie; D = Emisja C02 (g/km). Wszystkie wartości emisji C02 (dotyczące średniego zużycia) oraz zużycia paliwa, podawane odpowiednio w g/km oraz w i/100 km, pochodzą z oficjalnych testów, wykonywanych zgodnie z ostatnią poprawką do Dyrektywy 80/1288/EEC. Podane w tabeli wartości zużycia paliwa i emisji C02 nie stanowią gwarancji uzyskania takich samych wskaźników dla modeli opisywanych w niniejszej publikacji. Wszystkie wartości pochodzą z testów, którym poddawane były pojazdy ze standardowymi kołami i wyposażeniem. Obręcze i opony niestandardowe mogą mieć wpływ na zużycie paliwa i emisję spalin. Podane wartości odnoszą się do samochodów badanych bez dodatkowego ładunku, a więc nie odzwierciedlają efektu obciążęnia samochodu, który ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję C02. Maksymalna masa zespołu pojazdów - całkowita masa pojazdu holującego wraz z przyczepą i jej ładunkiem. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu, obejmująca sam pojazd z wyposażeniem, ładunek, paliwo, olej, płyny w układach oraz kierowcę i pasażerów. *Masa własna minimalna - masa pojazdu gotowego do drogi, z niezbędnym wyposażeniem, paliwem i płynami w układach, ale bez ładunku, kierowcy i pasażerów. Wszystkie wartości podane w niniejszym katalogu dotyczą wersji podstawowych z minimalnym wyposażeniem. Wersje Trend mają większą masę własną i w konsekwencji mniejszą ładowność ze względu na bogatsze wyposażenie standardowe. Możliwe są odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. "Ładowność = Dopuszczalna masa całkowita pomniejszona o masę własną minimalną pojazdu. "Nośność osi - maksymalna, technicznie dopuszczalna przez producenta masa, którą może być obciążona dana oś. 2)Masa własna dla osi - część masy własnej pojazdu przypadającej na daną oś. SWB = Krótki rozstaw osi; MWB = Średni rozstaw osi; LWB = Długi rozstaw osi; SRW = Pojedyncze koła tylne; DRW = Bliźniacze koła tylne; EL = Przedłużone nadwozie; FWD = Przedni napęd; RWD = Tylny napęd; AWD = Napęd na 4 koła. Uwaga: Powyższe dane dotyczące wersji 350 odnoszą się do standardowej osi przedniej 1750 kg. W przypadku opcjonalnej osi przedniej o dop. nośności 1850 kg, masa własna na oś przednią zwiększy się o ok. 6 kg. Szczegóły prosimy sprawdzić w najbliższym Centrum Pojazdów Dostawczych.


Ford Transit - van LWB EL "Jumbo", wysoki dach

alt


Wymiary (mm)

 
Van - długi rozstaw osi, (LWB EL) 'Jumbo', dach wysoki Tylny napęd
A Długość całkowita (bez tylnego stopnia) 6403
  Długość całkowita (bez tylnego stopnia) wersji z silnikiem 3.2 200 KM 6474
B Szerokość całkowita (z lusterkami/bez lusterek) 2374/1974/2492 (DRW)
C Wysokość całkowita 2608-2629
D Zwis przedni 933
  Zwis przedni (wersji z silnikiem 3.2 200 KM) 1004
E Rozstaw osi 3750
F Zwis tylny 1720
G Szerokość drzwi bocznych 1250
H Szerokość drzwi tylnych 1540
I Szerokość między nadkolami 1390 (SRW - pojedyncze koła osi tylnej)
    1153 (DRW - bliźniacze koła osi tylnej)
J Wysokość drzwi tylnych 1796
K Maksymalna szerokość przestrzeni ładunkowej 1762
L Wysokość drzwi bocznych 1500
M Wewn. wysokość przestrzeni ładunkowej 1885
N Maks. długość przestrzeni ładunkowej 4107
O Wysokość progu załadunku 696-712
    715-720 (350 1460 DRW)
P Objętość przestrzeni ładunkowej 14,30/12,28 (m3)
Średnica zawracania (m)
Pomiędzy krawężnikami 13,3
Pomiędzy ścianami 14,3

Wszystkie wymiary (w mm) dotyczą modeli z podstawowym wyposażeniem i nie uwzględniają wyposażenia dodatkowego. Możliwe niewielkie odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. 'Podane wartości wysokości określają zakres od minimum (dla wersji o najniższej ładowności z pełnym obciążeniem) do maksimum (dla wersji o najwyższej ładowności bez obciążenia). Ilustracje na tych stronach mają wyłącznie charakter poglądowy. Objętość przestrzeni ładunkowej podano w m3 wg SAE/VDA. Metoda VDA - stosowana przez Verbund der Automobil Industrie (VDA) w Niemczech. Pomiar kubatury metodą VDA polega na zliczeniu ilości 1-litrowych „cegiełek" o wymiarach 200x100x50 mm mieszczących się w przedziale ładunkowym. Metoda SAE (Society of Automotive Engineers) polega na zmierzeniu objętości materiału drobnoziarnistego (np. żwiru lub ryżu) mieszczącego się w przedziale ładunkowym. Ford preferuje metodę VDA jako bardziej realistyczną przy pomiarach użytecznej kubatury wewnętrznej.


Masy


Napęd Ładowność (kg) Dop. masa całk. (kg) Masa własna mini­ malna (kg)* Nośność - oś przednia (kg)" Masa własna - oś przednia (kg) Nośność - oś tylna (kg)" Masa własna - oś tylna (kg)2' Przełoże­ nie prze­ kładni głównej Maks. masa zespołu pojazdów (kg) Zużycie paliwa (1/100 km)* co2*
A B C D
350 LWB EL (SRW) van - dach wysoki
2.4 TDCi 100 KM RWD 1384 3490 2106 1750 1123 2300 983 4,78 5500 11,7 8,5 9,7 256
2.4 TDCi 100 KM RWD 1384 3490 2106 1750 1123 2300 983 5,11 6000 12,8 9,3 10,6 280
2.4 TDCi 115 KM RWD 1368 3490 2122 1750 1136 2300 986 3,73 5500 10,9 8,2 9,2 243
2.4 TDCi 115 KM RWD 1368 3490 2122 1750 1136 2300 986 4,27 6000 12,8 8,8 10,3 271
2.4 TDCi 140 KM RWD 1349 3490 2141 1750 1139 2300 1002 3,73 6000 11,8 8,5 9,7 257
2.4 TDCi 140 KM RWD 1349 3490 2141 1750 1139 2300 1002 4,27 6290 12,9 8,9 10,4 274
2.4 TDCi 140 KM AWD 1269 3490 2221 1750 1209 2300 1012 4,27 6290 13,9 9,6 11,2 296
3.2 TDCi 200 KM RWD 1273 3490 2217 1750 1208 2300 1009 3,58 6000 13,1 8,7 10,3 272
3.2 TDCi 200 KM RWD 1273 3490 2217 1750 1208 2300 1009 4,10 6290 14,7 9,4 11,4 300
350 HD EL (DRW) van - dach wysoki
2.4 TDCi 140 KM RWD 1272 3500 2228 1850 1153 2600 1075 4,27 6500 12,9 8,9 10,4 274
3.2 TDCi 200 KM RWD 1195 3500 2305 1850 1223 2600 1082 4,10 6500 14,7 9,4 11,4 300
460 LWB EL (DRW) van - dach wysoki
2.4 TDCi 140 KM RWD 2326 4600 2274 1850 1177 3300 1097 4,27 6500 12,9 8,9 10,4 274
3.2 TDCi 200 KM RWD 2248 4600 2352 1850 1248 3300 1104 4,10 6500 14,7 9,4 11,4 300

'A = Zużycie paliwa w cyklu miejskim; B = Zużycie paliwa poza miastem; C = Zużycie paliwa średnie; D = Emisja C02 (g/km). Wszystkie wartości emisji C02 (dotyczące średniego zużycia) oraz zużycia paliwa, podawane odpowiednio w g/km oraz w i/100 km, pochodzą z oficjalnych testów, wykonywanych zgodnie z ostatnią poprawką do Dyrektywy 80/1288/EEC. Podane w tabeli wartości zużycia paliwa i emisji C02 nie stanowią gwarancji uzyskania takich samych wskaźników dla modeli opisywanych w niniejszej publikacji. Wszystkie wartości pochodzą z testów, którym poddawane były pojazdy ze standardowymi kołami i wyposażeniem. Obręcze i opony niestandardowe mogą mieć wpływ na zużycie paliwa i emisję spalin. Podane wartości odnoszą się do samochodów badanych bez dodatkowego ładunku, a więc nie odzwierciedlają efektu obciążęnia samochodu, który ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję C02. Maksymalna masa zesołu pojazdów - całkowita masa pojazdu holującego wraz z przyczepą i jej ładunkiem. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu, obejmująca sam pojazd z wyposażeniem, ładunek, paliwo, olej, płyny w układach oraz kierowcę i pasażerów. 'Masa własna minimalna - masa pojazdu gotowego do drogi, z niezbędnym wyposażeniem, paliwem i płynami w układach, ale bez ładunku, kierowcy i pasażerów. Wszystkie wartości podane w niniejszym katalogu dotyczą wersji podstawowych z minimalnym wyposażeniem. Wersje Trend mają większą masę własną i w konsekwencji mniejszą ładowność ze względu na bogatsze wyposażenie standardowe. Możliwe są odchylenia w ramach tolerancji produkcyjnej. "Ładowność = Dopuszczalna masa całkowita pomniejszona o masę własną minimalną pojazdu. "Nośnośćosi - maksymalna, technicznie dopuszczalna przez producenta masa, którą może być obciążona dana oś. 2>Masa własna dla osi - część masy własnej pojazdu przypadającej na danę oś. SWB = Krótki rozstaw osi; MWB = Średni rozstaw osi; LWB = Długi rozstaw osi; SRW = Pojedyncze koła tylne; DRW = Bliźniacze koła tylne; EL = Przedłużone nadwozie; FWD = Przedni napęd; RWD = Tylny napęd; AWD = Napęd na wszystkie koła. Uwaga: Dane dot. 350 LWB EL odnoszą się do standardowej osi przedniej 1750 kg. W przypadku opcjonalnej osi przedniej o dop. nośności 1850 kg, masa własna na oś przednią zwiększy się o ok. 6 kg. Szczegóły prosimy sprawdzić w najbliższym Centrum Pojazdów Dostawczych.


Dane techniczne silników


Charakterystyka techniczna silnika Moc maksymalna0 Maksymalny moment obrotowy0
2.2 Duratorq TDCi Diesel 85 KM (63 kW) 2198 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym; DOHC; 16 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 85 KM (63 kW) przy 3500 obr/min 250 Nm przy 1500-2200 obr/min
2.2 Duratorq TDCi Diesel 115 KM (85 kW) 2198 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym; DOHC; 16 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie VNT (zmienna zwężka) z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 115 KM (85 kW) przy 3500 obr/min 300 Nm przy 1800-2000 obr/min
2.2 Duratorq TDCi Diesel 140 KM (103 kW) 2198 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym; DOHC; 16 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie VNT (zmienna zwężka) z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 140 KM (103 kW) przy 3500 obr/min 350 Nm przy 1800-2400 obr/min
2.4 Duratorq TDCi Diesel 100 KM (74 kW) 2402 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym; DOHC; 16 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 100 KM (74 kW) przy 3500 obr/min 285 Nm przy 1600-2200 obr/min
2.4 Duratorq TDCi Diesel 115 KM (85 kW) 2402 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym; DOHC; 16 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 115 KM (85 kW) przy 3500 obr/min 310 Nm przy 1750-2000 obr/min
2.4 Duratorq TDCi Diesel 140 KM (103 kW) 2402 cm3 4 cylindry w ukł. rzędowym; DOHC; 16 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie VNT (zmienna zwężka) z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 140 KM (103 kW) przy 3500 obr/min 375 Nm przy 2000 obr/min
3.2 Duratorq TDCi Diesel 200 KM (147 kW) 3199 cm3 5 cylindrów w ukł. rzędowym; DOHC; 20 zaworów; głowica z lekkiego stopu; wielopunktowy wtrysk bezpośredni common raił; turbodoładowanie VNT (zmienna zwężka) z chłodzeniem powietrza (intercooler); elektroniczna recyrkulacja spalin (EGR) 200 KM (147 kW) przy 3500 obr/min 470 Nm przy 1700-2500 obr/min

"Pomiar zgodnie z normą ISO 1585. Wersje z silnikami 2.2/85 KM są wyposażone w 5-biegową mechaniczną skrzynię biegów. Wersje z wszystkimi pozostałymi silnikami dostępne są z mechaniczną skrzynią 6-biegową. Ładowność = Dop. masa całkowita minus masa własna pojazdu.

 

Pliki cookie są niezbędne do tego, aby jak najlepiej wykorzystać zasoby strony internetowej www.autostyl.biz.pl. Przechowują one informacje o Twoich preferencjach i inne informacje pomagające nam udoskonalić naszą stronę www. Żadna z tych informacji nie będzie służyć do zidentyfikowania Ciebie. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information